Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

tjugosjunde april

Sjukaste dagen i mitt liiiiv!

Dagen började helt normalt, hade sovmorgon så var i skolan vid 12. Skulle ha engelska nationella muntliga i små grupper så resten fick vänta. När jag och Amanda väntade kollade vi bloggar. Hade läst innan att Isabella Löwengrip (Blondinbella) skulle till Torsås och föreläsa på Mjölnergymnasiet och var sååå avis.
Kollade hennes blogg och såg att hon skulle ta tåget till Kalmar och då precis åkt från Alvesta eller nånting. Jag kom på värsta grejen "Men vi drar till stationen och träffar henne då?" Började som ett skämt och slutade med att vi drog en liten vit lögn till läraren att vi var tvungna att sticka och hämta en viktig grej. Sprang och köpte en Marabou choklad ( Isabella älskar choklad haha), och gick till stationen och väntade. Nervösare än nånsin haha!
.
Väääärldens trevligaste, sötaste och gulligaste människa jag någonsin har träffat. På riktigt. Och skiiitsnygg var hon! Stog och pratade en liten stund innan hon var tvungen att hoppa in i taxin. Världens sötaste människa.
Hon la upp världens fulaste bild på oss dock haha. Länk till inlägget; http://blondinbella.se/2012/04/27/helt-rord/
.
Taxichaffören fick leka fotograf..
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lägg in en personlig text om dig och din blogg här om du vill!


RSS 2.0